ID: 1
Popis: Dvoudveřový sportovní vůz , motor vpředu a trvalý pohon na zadní kola. Řadový šestiválec s rozvodem DOHC a objemem 2568 cm³, vrtání 86 mm a zdvih 73,7 mm, komprese 8,5, čtyřventil, přeplňování dvěma turbodmychadly, výkon 206 kW (280 koní) při 6800 ot/min, točivý moment 392 Nm při 4400 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2665 mm, vnější rozměry 4600x1785x1360 mm, hmotnost 1540 kg, maximální rychlost 250 km/h, zrychlení na stovku za 4,9 s, 0-400 m za 13,1 s. Nízké hmotnosti bylo dosaženo hojným použitím karbonových dílů, odlehčeny byly dokonce i reproduktory. Výkonný vůz pro japonský trh, dodávalo se pouze provedení s volantem vpravo. Vůz sloužil také jako základ pro další úpravy na závodní automobil. Generace označená R34 se vyráběla v letech 1998 až 2002. Některé prameny uváděly, že skutečný výkon motoru byl až 328 koní. Automobil se proslavil například ve dvou dílech akčního filmu Rychle a zběsile.
Cena: 3000000
Značka: Nissan
Rok výroby: 1998
Náhon: Zadní náhon
Druh paliva: Benzín
Typ auta: Sedan
ID: 2
Popis: Fastback kupé 2+2 má atmosféricky plněný motor boxer , konfiguraci motoru s motorem vpředu, pohon zadních kol , vyvážení hmotnosti vpředu/vzadu 53/47 a nízké těžiště; byl inspirován dřívějším modelem AE86 od Toyoty, malou, lehkou variantou Corolly s motorem vpředu a zadním pohonem, která je široce oblíbená pro showroom Stock , Group A , Group N , Rally , Club a driftové závody.
Cena: 650000
Značka: Subaru
Rok výroby: 2019
Náhon: Zadní náhon
Druh paliva: Benzín
Typ auta: Kupé
ID: 3
Popis: Sedmá generace se vyráběla od roku 1999 do roku 2002 . Vznikla v Tokiu. Silvia S15 byla nejčastěji vybavena motorem SR20DET o výkonu 250 koňských sil (184 kW). Alternativní motor SR20SE (bez turba) dosahoval 165 koňských sil (121 kW). Vůz disponoval 5 nebo 6stupňovou manuální převodovkou, nebo 4stupňovým automatem. Zvnějšku i zevnitř vypadala Silvie S15 dostatečně agresivně, koncepce nové karoserie odpovídala současným trendům v automobilovém designu. Silvia S15 se prodávala pouze v Japonsku, Austrálii a na Novém Zélandu. V poslední dvou jmenovaných zemích se automobil prodával pod názvem Nissan SX240, přičemž v Austrálii byl dostupný pouze ve verzi s turbo motorem. Díky šedému exportu se ale vůz rozšířil ve většině zemí světa.
Cena: 800000
Značka: Nissan
Rok výroby: 1999
Náhon: Zadní náhon
Druh paliva: Benzín
Typ auta: Kupé
ID: 4
Popis: V roce 1997 vznikla pro Mistrovství světa v rallye nová třída World Rally Car, a zatímco tyto automobily musely dodržovat Group A standardy, neměly dodržovat homologační předpisy. Mitsubishi přepracovalo Lancer Evolution IV s ohledem na tyto skutečnosti a představil Evolution V v roce 1998.
Cena: 1200000
Značka: Mitsubishi
Rok výroby: 2005
Náhon: Zadní náhon
Druh paliva: Benzín
Typ auta: Sedan
ID: 5
Popis: Třetí generace se vyráběla od roku 1991 do roku 2002. Nově byl použit sekvenční twin turbo systém. Při normální jízdě je v činnosti pouze první turbo, zatímco po překročení 4000-4500 rpm se plynule přidá i druhé. Toto řešení je bohužel vykoupeno nižší spolehlivostí. Při zvyšování výkonu proto majitelé třetí generace obvykle jdou cestou přestavby na single turbo. V roce 1999 motor RX7 dosáhl výkonového stropu 276 HP, který domácí automobilky nesměly překročit. Třetí generace získala respekt především díky své dobré ovladatelnosti na limitu - velice nízké celkové těžiště, perfektní rozložení váhy 50:50 a "FMR layout" (těžiště motoru za přední nápravou, zadní náhon).
Cena: 1150000
Značka: Mazda
Rok výroby: 2002
Náhon: Zadní náhon
Druh paliva: Benzín
Typ auta: Kupé
ID: 6
Popis: V roce 1996 se pro modelový rok 1997 vrátila manuální převodovka pro turbomotor spolu s přepracováním zadních světel, světlometů, předního obložení, leštěných kol a dalších menších změn, jako je design rádia a volantu. Každý Supras měl odznak označující „Limited Edition 15th Anniversary“. Všechny modely s turbodmychadlem byly standardně vybaveny zadním spoilerem.
Cena: 1100000
Značka: Toyota
Rok výroby: 1996
Náhon: Zadní náhon
Druh paliva: Benzín
Typ auta: Kupé
ID: 7
Popis: Honda NSX je sportovní automobil (v Severní Americe prodávaný pod názvem Acura NSX), který byl určen především pro americký trh, kde byla tato Honda dost úspěšná a oblíbená. Díky výkonnému motoru a zadnímu pohonu kol poskytovala skutečné sportovní zážitky. V Česku je tento model málokdy k vidění. K dispozici byla také verze s označením NSX-T s odnímatelným střešním panelem. Na finálním nastavení vozu se podílel sám Ayrton Senna.
Cena: 3500000
Značka: Honda
Rok výroby: 1995
Náhon: Zadní náhon
Druh paliva: Benzín
Typ auta: Kupé